Аналіз активної аеродинаміки автомобіля з двосекційним антикрилом
Ключові слова:
антикрило; активна аеродинаміка; гоночний автомобіль; дослідження аеродинаміки; гідропривід.Анотація
У роботі розглянуто проблеми нерівномірного розподілу навантаження та балансу між притискною силою і силою опору антикрила на задні колеса гоночних автомобілів через створювану притискну силу активним антикрилом під час проходження швидкісних поворотів. Запропоновано концепцію активної аеродинамічної системи з двома незалежними антикрилами та активним регулюванням зміни кута положення, що сприяє рівномірному розподілу навантаження між задніми колесами і максимальній ефективності проходження поворотів. Виконано моделювання роботи такої системи у середовищі SolidWorks з використанням модуля Flow Simulation. Визначено перспективність дослідження оптимальних параметрів антикрил для досягнення балансу між притискною силою, опором повітря та стабільністю автомобіля.
Посилання
Вплив розподілу ваги на керованість гоночного автомобіля.
https://www.suspensionsetup.info/blog/how-does-weight-distribution-influence-race-car-handling
В.М. Павленко, В.П. Кужель, В.М. Мануйлов, О.В. Корнєв. Особливості аеродинаміки автомобіля при бічному ковзанні. https://doi.org/10.31649/2413-4503-2022-15-1-131-140
Lorenzo Battisti, Luca Zanne, Alessandro Bianchini. A generalized method to extend airfoil polars over the full range of angles of attack, August 2020. https://doi.org/10.1016/j.renene.2020.03.150.