Аналіз активної аеродинаміки автомобіля з двосекційним антикрилом

Автор(и)

  • Іван Ситник КПІ ім. Ігоря Сікорського, м. Київ, Україна , Україна
  • Олександр Губарев КПІ ім. Ігоря Сікорського, м. Київ, Україна , Україна

Ключові слова:

антикрило; активна аеродинаміка; гоночний автомобіль; дослідження аеродинаміки; гідропривід.

Анотація

У роботі розглянуто проблеми нерівномірного розподілу навантаження та балансу між притискною силою і силою опору антикрила на задні колеса гоночних автомобілів через створювану притискну силу активним антикрилом під час проходження швидкісних поворотів. Запропоновано концепцію активної аеродинамічної системи з двома незалежними антикрилами та активним регулюванням зміни кута положення, що сприяє рівномірному розподілу навантаження між задніми колесами і максимальній ефективності проходження поворотів. Виконано моделювання роботи такої системи у середовищі SolidWorks з використанням модуля Flow Simulation. Визначено перспективність дослідження оптимальних параметрів антикрил для досягнення балансу між притискною силою, опором повітря та стабільністю автомобіля.

Посилання

Вплив розподілу ваги на керованість гоночного автомобіля.

https://www.suspensionsetup.info/blog/how-does-weight-distribution-influence-race-car-handling

В.М. Павленко, В.П. Кужель, В.М. Мануйлов, О.В. Корнєв. Особливості аеродинаміки автомобіля при бічному ковзанні. https://doi.org/10.31649/2413-4503-2022-15-1-131-140

Lorenzo Battisti, Luca Zanne, Alessandro Bianchini. A generalized method to extend airfoil polars over the full range of angles of attack, August 2020. https://doi.org/10.1016/j.renene.2020.03.150.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-12-27

Як цитувати

Ситник, І., & Губарев, О. (2024). Аналіз активної аеродинаміки автомобіля з двосекційним антикрилом. Матеріали науково-технічної конференції «Гідроаеромеханіка в інженерній практиці», 28(3), 33–35. вилучено із https://confproc.pgm.kpi.ua/article/view/319418