ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДИНАМІЧНОЇ СТАЛОСТІ ПНЕВМОДВИГУНА З КІЛЬЦЕВИМ РОТОРОМ, ВСТАНОРВЛЕНОГО НА ТРАНСПОРТНОМУ ЗАСОБІ

Автор(и)

  • О. Ф. Саленко Кременчуцький національний університет імені М. Остроградського, м. Кременчук, Україна, Україна
  • М. М. Яцина Кременчуцький національний університет імені М. Остроградського, м. Кременчук, Україна, Україна

Ключові слова:

Пневмодвигун.

Анотація

Конструктивні особливості двигуна з кільцевим ротором, яким в даний час є мотором з найбільшим крутнім моментом, полягають в тому, що він складається з багатьох прецизійний виготовлених відмінюючих пар з криволінійними поверхнями 2 порядки, проміжних нежорстких елементів і масивних оборотних деталей, які здійснюють складний плоскопаралельний рух з проковзуванням, виникненням значних контактних тисків і тертям сполучених пар. Це приводить до швидкому зношуванню в місці контакту, падіння к.к.д. двигуна і зростання витрат повітря крізь ущільнення і, відповідно, скорочення часу його функціонування від автономного джерела живлення. Для аналізу динамічних явищ в пневмодвигуні і визначенні можливості забезпечення потрібних параметрів руху виконано математичне моделювання його роботи.

Біографії авторів

О. Ф. Саленко, Кременчуцький національний університет імені М. Остроградського, м. Кременчук, Україна

д.т.н., проф.

М. М. Яцина, Кременчуцький національний університет імені М. Остроградського, м. Кременчук, Україна

к.т.н., ст. викл.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-04-30

Як цитувати

Саленко, О. Ф., & Яцина, М. М. (2021). ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДИНАМІЧНОЇ СТАЛОСТІ ПНЕВМОДВИГУНА З КІЛЬЦЕВИМ РОТОРОМ, ВСТАНОРВЛЕНОГО НА ТРАНСПОРТНОМУ ЗАСОБІ. Матеріали науково-технічної конференції «Гідроаеромеханіка в інженерній практиці», (20), 158–161. вилучено із https://confproc.pgm.kpi.ua/article/view/73789