Модернізація повітряних і поршневих компресорів стандартного розмірного ряду ПК, призначених для подачі стисненого повітря в пневматичну гальмівну систему тягового рухомого складу залізничного транспорту
Ключові слова:
поршневий компресор, теплообмінникАнотація
Сучасні оператори залізничних перевезень висувають високі вимоги до надійності та безпеки експлуатації залізничних локомотивів загалом та ефективності пневматичної гальмівної системи зокрема. Повітряний, гальмівний компресор, центральний елемент безпеки руху залізничного транспорту. Модельний ряд поршневих компресорів ПК1.75А, що серійно випускається; ПК3.5А(АМ); ПК5.25А експлуатується у складі застарілих залізничних локомотивів та не відповідає сучасним вимогам. Модернізація компресорів забезпечить виконання Європейських норм і вимог до компресорного обладнання, що випускається АТ «ПТМЗ». Сертифікація поршневих компресорів типорозмірного ряду ПК у країнах Європейського Союзу (ЄС) розширить застосування обладнання, що випускається, у складі сучасних магістральних електровозів і тепловозів, що мають номінальний тиск стисненого повітря в гальмівній системі, що дорівнює 1МПа.
Посилання
Савченко Н.В., Яхно О.М. / Заявл. 30.12.2003, Опубл. 15.10.2004. Бюл.№10. – 2 с.
ДСТУ ГОСТ10393:2013 Компресори та агрегати компресорні для залізничного рухомого складу. Загальні технічні умови (ГОСТ 10393-2009, IDT)