ДОСЛІДЖЕННЯ ВИТРАТНОЇ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДРОСЕЛЬНОГО ВУЗЛА АМОРТИЗАТОРА ЗА ДОПОМОГОЮ MATLAB Simscape

Автор(и)

  • Костянтин Олександрович Бєліков КПІ ім. Ігоря Сікорського, Україна
  • Ігор Вікторович Ночніченко КПІ ім. Ігоря Сікорського, Україна
  • Олександр Сергійович Галецький КПІ ім. Ігоря Сікорського, Україна

Ключові слова:

гідравлічний амортизатор, поршневий клапан, дросельний вузол

Анотація

За результатами експериментальних досліджень поршневого клапану амортизатора було
отримано залежності витрати через дросельний вузол при перепадах тисків до 1…3,4 МПа і зміні
температури робочої рідини в межах від 20 до 50 ℃. Для уточнення розрахунку і вибору параметрів
дросельного вузла та можливості прогнозування його витратних характеристик в динамічних процесах було
побудовано модель з використанням блоків Simscape.

Посилання

Derbaremdiker, A.D. Амортизаторы транспортных машин, 2-е изд., 1985, Машиностроение, Москва,

Россия

Morettini G, Experimental diagnosis of cavitation for a hydraulic monotube shock absorber [G. Morettini, N.

Bartolini, D. Astolfi, L. Scappaticci, M. Becchetti, F. Castellani]. Diagnostyka. 2016;17(3):75-80.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-05-09

Як цитувати

Бєліков, К. О., Ночніченко, І. В., & Галецький, О. С. (2021). ДОСЛІДЖЕННЯ ВИТРАТНОЇ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДРОСЕЛЬНОГО ВУЗЛА АМОРТИЗАТОРА ЗА ДОПОМОГОЮ MATLAB Simscape. Матеріали науково-технічної конференції «Гідроаеромеханіка в інженерній практиці», (24), 73–75. вилучено із https://confproc.pgm.kpi.ua/article/view/230841