Проблема розробки перспективного електрогідравлічного привода більш електричного літака
Ключові слова:
Більш Електричний Літак, гідропривод, електрогідропривод, системи керуванняАнотація
Проведено пошук і огляд публікацій у сфері розробки та проектування електрогідропривода більш
електричного літака. Одним із ключових напрямків досягнення поставлених цілей у підвищені ступеня
електрифікації літаків цивільної авіації є збільшення обсягу електричної потужності, що передається від
генераторів до приводів системи керування літаком. У цьому випадку приводи, що споживають електричну
енергію можуть бути гібридними гідравлічними, електрогідравлічними або електромеханічними, і їхня
конструкція і принцип роботи є предметами передових досліджень у світовій галузі авіабудування. Але є певні
труднощі, що виникають на етапі концептуального проектування електричних приводів, котрі зумовлені
відсутністю достатньої кількості апробованих напрацювань у даній сфері авіаційного виробництва.
Посилання
FlightPath 2050 Goals. URL: https://www.acare4europe.org/sria/flightpath-2050-goals (дата звернення:
09.2020)
Tardy, Alain, Xavier Roboam, Pericle Zanchetta, Dushan Boroyevich, Rolando Burgos, Jean-Luc Schanen, Frédéric
Wurtz, Bruno Sareni, and Patrick Wheele. "Towards More Optimization for Aircraft Energy Conversion Systems."
Setlak, Lucjan. "Overview of Aircraft Technology solutions compatible with the concept of MEA." Czasopismo
Techniczne (2015).
Jia, Yijiang, and Kaushik Rajashekara. "An induction generator-based ac/dc hybrid electric power generation system
for more electric aircraft." IEEE Transactions on Industry Applications 53, no. 3 (2017): 2485-2494.
Gao, Fei, Serhiy Bozhko, Alessandro Costabeber, Greg Asher, and Pat Wheeler. "Control design and voltage stability
analysis of a droop-controlled electrical power system for more electric aircraft." IEEE Transactions on Industrial
Electronics 64, no. 12 (2017): 9271-9281.
Ni, Kai, Yongjiang Liu, Zhanbo Mei, Tianhao Wu, Yihua Hu, Huiqing Wen, and Yangang Wang. "Electrical and
electronic technologies in more-electric aircraft: A review." IEEE Access 7 (2019): 76145-76166.
Tariq, Mohd, Ali I. Maswood, Chandana Jayampathi Gajanayake, and Amit K. Gupta. "Modeling and integration of
a lithium-ion battery energy storage system with the more electric aircraft 270 V DC power distribution architecture."
IEEE Access 6 (2018): 41785-41802.
Chakraborty, Imon, Dimitri N. Mavris, Mathias Emeneth, and Alexander Schneegans. "A methodology for vehicle
and mission level comparison of More Electric Aircraft subsystem solutions: Application to the flight control
Секція 2. Гідропневмопривод та системи мехатроніки
ФОРУМ ІНЖЕНЕРІВ МЕХАНІКІВ 375
actuation system." Proceedings of the Institution of Mechanical Engineers, Part G: Journal of Aerospace Engineering
, no. 6 (2015): 1088-1102.
Garriga, Ana García, Parithi Govindaraju, Sangeeth Saagar Ponnusamy, Nicola Cimmino, and Laura Mainini. "A
modelling framework to support power architecture trade-off studies for More-Electric Aircraft." Transportation
Research Procedia 29 (2018): 146-156.
Bahrami, Mohamad, Ali Tivay, Keivan Baghestan, S. M. Rezaei, and Mohammad Zareinejad. "An energy-saving
robust motion control of redundant electro-hydraulic servo systems." In 2016 4th International Conference on
Robotics and Mechatronics (ICROM), pp. 459-464. IEEE, 2016.