Проблема розробки перспективного електрогідравлічного привода більш електричного літака

Автор(и)

  • Валерій Миколайович Бадах Національний авіаційний університет, Україна
  • Роман Олександрович Єременко Національний авіаційний університет, Україна

Ключові слова:

Більш Електричний Літак, гідропривод, електрогідропривод, системи керування

Анотація

Проведено пошук і огляд публікацій у сфері розробки та проектування електрогідропривода більш
електричного літака. Одним із ключових напрямків досягнення поставлених цілей у підвищені ступеня
електрифікації літаків цивільної авіації є збільшення обсягу електричної потужності, що передається від
генераторів до приводів системи керування літаком. У цьому випадку приводи, що споживають електричну
енергію можуть бути гібридними гідравлічними, електрогідравлічними або електромеханічними, і їхня
конструкція і принцип роботи є предметами передових досліджень у світовій галузі авіабудування. Але є певні
труднощі, що виникають на етапі концептуального проектування електричних приводів, котрі зумовлені
відсутністю достатньої кількості апробованих напрацювань у даній сфері авіаційного виробництва.

Посилання

FlightPath 2050 Goals. URL: https://www.acare4europe.org/sria/flightpath-2050-goals (дата звернення:

09.2020)

Tardy, Alain, Xavier Roboam, Pericle Zanchetta, Dushan Boroyevich, Rolando Burgos, Jean-Luc Schanen, Frédéric

Wurtz, Bruno Sareni, and Patrick Wheele. "Towards More Optimization for Aircraft Energy Conversion Systems."

Setlak, Lucjan. "Overview of Aircraft Technology solutions compatible with the concept of MEA." Czasopismo

Techniczne (2015).

Jia, Yijiang, and Kaushik Rajashekara. "An induction generator-based ac/dc hybrid electric power generation system

for more electric aircraft." IEEE Transactions on Industry Applications 53, no. 3 (2017): 2485-2494.

Gao, Fei, Serhiy Bozhko, Alessandro Costabeber, Greg Asher, and Pat Wheeler. "Control design and voltage stability

analysis of a droop-controlled electrical power system for more electric aircraft." IEEE Transactions on Industrial

Electronics 64, no. 12 (2017): 9271-9281.

Ni, Kai, Yongjiang Liu, Zhanbo Mei, Tianhao Wu, Yihua Hu, Huiqing Wen, and Yangang Wang. "Electrical and

electronic technologies in more-electric aircraft: A review." IEEE Access 7 (2019): 76145-76166.

Tariq, Mohd, Ali I. Maswood, Chandana Jayampathi Gajanayake, and Amit K. Gupta. "Modeling and integration of

a lithium-ion battery energy storage system with the more electric aircraft 270 V DC power distribution architecture."

IEEE Access 6 (2018): 41785-41802.

Chakraborty, Imon, Dimitri N. Mavris, Mathias Emeneth, and Alexander Schneegans. "A methodology for vehicle

and mission level comparison of More Electric Aircraft subsystem solutions: Application to the flight control

Секція 2. Гідропневмопривод та системи мехатроніки

ФОРУМ ІНЖЕНЕРІВ МЕХАНІКІВ 375

actuation system." Proceedings of the Institution of Mechanical Engineers, Part G: Journal of Aerospace Engineering

, no. 6 (2015): 1088-1102.

Garriga, Ana García, Parithi Govindaraju, Sangeeth Saagar Ponnusamy, Nicola Cimmino, and Laura Mainini. "A

modelling framework to support power architecture trade-off studies for More-Electric Aircraft." Transportation

Research Procedia 29 (2018): 146-156.

Bahrami, Mohamad, Ali Tivay, Keivan Baghestan, S. M. Rezaei, and Mohammad Zareinejad. "An energy-saving

robust motion control of redundant electro-hydraulic servo systems." In 2016 4th International Conference on

Robotics and Mechatronics (ICROM), pp. 459-464. IEEE, 2016.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-05-06

Як цитувати

Бадах, В. М., & Єременко, Р. О. (2021). Проблема розробки перспективного електрогідравлічного привода більш електричного літака. Матеріали науково-технічної конференції «Гідроаеромеханіка в інженерній практиці», (25), 373–375. вилучено із https://confproc.pgm.kpi.ua/article/view/230763