КОМП’ЮТЕРНЕ ТА ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ МОДЕЛЮВАННЯ АЕРОДИНАМІКИ ВИСОКОШВИДКІСНИХ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ ТИПУ MAGLE
Ключові слова:
аеродинамічне компонування, аеродинамічні характеристики, числове моделювання, аеродинаміка транспортних засобів, числове моделювання, рівняння Нав’є-Стокса.Анотація
Проведено експериментальні дослідження та комп’ютерне моделювання аеродинаміки високошвидкісного транспортного засобу типу Maglev. Досліджено аеродинамічні характеристики транспортного засобу поблизу шляхової структури. Розроблено комплекс програмного забезпечення для дослідження аеродинаміки транспортних засобів з використання осереднених рівнянь Нав’є-Стокса.
Для замикання осереднених Нав’є-Стокса використано диференціальні моделі турбулентності. В доповіді обговорюється розвиток та стан математичного моделювання турбулентності. Аналізуються результати проведених досліджень.
##submission.downloads##
Опубліковано
2021-05-06
Як цитувати
Sokhatsky, A. . (2021). КОМП’ЮТЕРНЕ ТА ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ МОДЕЛЮВАННЯ АЕРОДИНАМІКИ ВИСОКОШВИДКІСНИХ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ ТИПУ MAGLE. Матеріали науково-технічної конференції «Гідроаеромеханіка в інженерній практиці», (25), 272–276. вилучено із https://confproc.pgm.kpi.ua/article/view/230378
Номер
Розділ
Технічна гідромеханіка